Perejil - Fundación Galicia Verde

PEREJIL
(Petroselinum crispum)
O perexil e as súas propiedades foi utilizado na antigüidade para manter un alento fresco, e é especialmente coñecido na cociña oriental por abrir o apetito dos comensais, a cal é a razón principal de porque se usa a folla de perexil en sopas, ensaladas e carnes.
Familia: umbelíferas
CULTIVO
É unha planta a ter en conta para sazonar todo tipo de platos, coa vantaxe de que é unha das últimas plantas en producir na nosa horta, mesmo resistindo algunhas xeadas.

Sementar en interior a finais do inverno e, no exterior, a principios da primaveira, cando a terra acade os 16ºC.

Xerminará nunhas tres semáns

pH óptima:
entre 6 e 7

Situación:
semisombra ou sombra

Rega:
abondosa

Marco de plantación:

Precisa poucos nutrintes.

Diversas maneiras de incrementar a velocidade de xerminación das sementes serían as seguintes: mantelas a remollo 24 horas antes da súa plantación, regando a terra, unha vez sementadas, con auga fervendo.

A colleita vaise facendo según a necesitades e recolla as follas cortando a ramita onde medran. Se corta a planta enteira uns 3 cm por riba da terra rebrotará de novo. No inverno pode manter algunhas plantas en maceta.
COSECHA
SUELO
Necesita solos frescos e mullidos, ricos en humus. Non lle gusta o compost pouco feito.
APORTACIONES NUTRICIONALES
Contén vitaminas A e C en gran cantidade, ademáis de B1, B2, E e PP, así como minerais tipo sodio, magnesio, cobre, ferro, manganeso, iodo, fósforo, potasio e xofre.
ASOCIACIONES
Realizar rotacióness de cuatro años.

Plantar asociado con tomates, cebollas y espárragos. Va bien coon espárragos, maízo, pimientos y tomates.

No plantar con lechugas.
CAPACIDADA GERMINATIVA
Las semillas pueden durar unos tres años
RECOGIDA SEMILLAS
RECETAS COCINA
TU OPINIÓN
Neste apartado queremos colocar as opinións que recibamos sobre esta hortaliza: que vos parece, si gústavos, ou non, si coñecedes algunhas propiedades, como a chaman onde vivides, ou algunha anécdota ,..... calquera cousa que queirades enviarnos a secretaria@fundaciongaliciaverde.org.
.
Fundación Galicia Verde