Aves y nidos - Fundación Galicia Verde

AVES E NIÑOS
As aves son unha das especies máis visibles e importantes dos nosos bosques nos que realizan importantes misións como o control de insectos ou a diseminación de sementes. Prestarémoslles unha atención moi especial porque queremos un bosque cheo de aves, de vida.

En primeiro lugar, en colaboración con expertos ornitólogos da USC, e biólogos, imos realizar un estudo para coñecer que aves habitan, ou habitaron, na zona.

Unha vez identificadas, saberemos que condicións debemos recrear para o habitat resúltelles moi atrayente. Trátase de crear as condicións óptimas facilitándolles niños, bebedoiros, sementes, insectos,... para que se asenten no noso bosque e podamos cumprir o noso seguinte obxectivo: observalas.

Para a observación, sempre desde a discrecionalidad, construiremos pequenos habitáculos, estratexicamente situados e ben camuflados, nos que o observador poida permanecer, comodamente, as horas necesarias. En cada un dos obsevatorios haberá información relativa ás distintas especies que poden ser observadas, asi como os elementos necesarios para facelo: telescopio, cadeira, ....

Custo estimado para esta sección: 6.500 euros
Tempo estimado de execución: ....... 12 meses