C.V. de IGNACIO CHAMORRO BALDA

Experto en Terapia Clark formado pola Dra. Hulda R. Clark. Axudante e colaborador da mesma na Clínica Clark de Tijuana (México) dende 2005 ata 2008.

Director para Europa de formación en Terapia Clark e Membro do Equipo de Investigación da Dr. Clark Research Association (San Diego, USA).

Director do Instituto Clark en Madrid.

Diplomado polo International Syncrometor Educational Science Center e Director de Formación para Europa.

Titulado superior en naturopatía polo Real Centro Universitario Escorial-María Cristina. Doutor (Cum Laude) in Naturopathy pola Bircham International University.

Máster in Sport Nutrition pola National Academy of Sports Medicine.

Máster en Dietética e Nutrición humana por IUSC.

Experto en Nutrición Ortomolecular pola Asociación Francesa de Medicina Ortomolecular, polo Instituto de Nutrición Celular Activa e pola Asociación Española de Nutricionistas e Terapeutas Ortomoleculares Cualificados.

Diplomado Superior en Bioelectrografía pola International Union of Medical and Applied Biloelectrography e Director de formación para España.

Diplomado en Neuroestimulación Interactiva por Neuro Resource Group.

Autor do libro "Terapia Clark" actualmente traducido en 6 idiomas.

www.institutoclark.com