POLÍTICA DE PRIVACIDADE

A Fundación Galicia Verde en cumprimento da normativa vigente sobre protección de datos de carácter persoal, informa que se compromete co respecto á intimidade do usuario. O tratamento de datos de carácter persoal será recolleito nun fichero, cuxo responsable é fundaciongaliciaverde.org.

Os datos requiridos ao Usuario, serán os necesarios para as funcións que require o Sitio Web da Fundación Galicia Verde, sen que estes estean a disposición de ningún terceiro non anunciado na Web, salvo autorización expresa do Usuario.

O Usuario outorga o consentimento expreso, libre e de forma inequívoca á recolleita e tratamento dos seus datos por parte da Fundación Galicia Verde, así como o consentimento expreso, libre e inequívoco para a Cesión dos seus datos a todas as empresas do Grupo, incluíndo sen ser limitativo filiales, sucursais e demais establecementos, non podendo en ningún momento vender devanditos datos a terceiros alleos á organización de fundaciongaliciaverde.org. O tratamento por parte dos anunciados será de carácter publicitario, estatísticos, comercial e demais ferramentas de marketing existentes.

En calquera momento o Usuario poderá solicitar o acceso, rectificación, cancelación e oposición dos seus datos de carácter persoal a través un correo electrónico á dirección Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo. indicando o seu nome, número de DNI e a expresión clara do seu desexo de deixar de recibir comunicacións comerciais.

A Fundación Galicia Verde utilizará os datos persoais para os fins desta e da súa gama de produtos. O Sitio outorga ao Usuario en todo momento os dereitos de acceso, rectificación, cancelación e oposición para calquera modificación (sobre os seus propios datos conforme ao disposto na Lei Orgánica 15/99 de Protección de Datos de carácter persoal de 13 de decembro e o Reglamento de Seguridade, para o que o Usuario deberá completar algún dos seguintes modelos e remitíndoo xunto cunha copia do seu DNI á dirección Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo.

A recolleita de datos de carácter persoal lévase a cabo coa finalidade de prestar o servizo de información así como mellorar o servizo, boletines, remitirlle publicidade de produtos e servizos, avisos, ofertas e, en xeral, información de carácter comercial de interese propio relacionado cos bens e servizos que se ofertan a través do Sitio.

De igual xeito, os servidores Web de www.fundaciongaliciaverde.org poderán detectar de xeito automático a dirección IP e o nome de dominio utilizados polo usuario. Toda esta información é rexistrada nun fichero de actividade do servidor que permite o posterior procesamiento dos datos co fin de obter medicións estatísticas que permitan coñecer o número de impresións de páxinas, o número de visitas realizadas aos servizos web, etc. En todo caso devandito fichero é sometido a procesos de disociación que impide a identificación da máquina dos usuarios.