RÁVO (Raphanus sativus)

A importancia desta familia de hortalizas reside en que conteñen uns compostos de xofre, considerados como potentes antioxidantes que axudan a previr enfermidades.

Familia: crucífera.
Situación: pleno sol.
Rega: humidade constante
Existen máis de 200 variedades de rabos. Son moi fáciles de cultivar e a mellor maneira de consumilos é frescos.

Sementar no exterior a 1 cm de profundidade, dende principios da primaveira ata o outono.
Tarda en xerminar unha semán
pH óptimo entre 6 e 7.
Sementar a pleno sol ou semisombra.
Necesita poucos nutrintes.

Gústalle a terra fresca, húmida e con moita materia orgánica. Sementados con outras plantas permiten unha mellor utilización do espazo.

É pouco esixente en abonado.

Dado que é unha planta de crecemento moi rápido non suele ter problemas, salvo oas pulguillas que perforan as súas follas en épocas moi calurosas e solo seco.

Conteñen vitamina B, C e PP e, entre outros, os seguintes minerais: xofre, calcio, cobre, ferro, magnesio, manganeso, fósforo, selenio, iodo e cinc.
Danse ben en todos os climas, ainda que con distintas rapideces. Si o solo é seco adquiren un sabor picante e si hai exceso de nitógeno volvense huecos.

Pódese asociar con casi todas as plantas pero especialmente coas cenorias, para marcar as líñas, ou con coles, leitugas, cogombros, cabaciños, espinacas, amorodos, xudías, perexil, remolacha ou chícharos.

As sementes ecolóxicas conservaranse uns 5 anos.