NABOS (Brassica rapa)

Os nabos son unha das tantas verduras cunha grande achega nutritiva, para calquera persoa. Contan cunha boa cantidade de auga, poucos hidratos de carbono, poder antioxidante e, ademais, é unha boa fonte de fibra. Por iso mesmo, nada mellor que incluír un pouco de nabos, na túa dieta habitual.

Familia: crucíferas.
Situación: pleno sol ou semisombra.
Rego: humedade constante
Marco de plantación: 10 x 15 cm
Ciclo: mes e medio

Dáse ben en calquera clima pero non lle gusta a calor, por iso é mellor cultivalo en épocas mais frías.

Se a terra está fresca non necesita regos. Vixiar que non quede reseca, senón que manteña a frescura.

Gústanlle chans lixeiros, frescos e ricos en humus, non sendo unha planta moi esixente.

Contén vitaminas A, B5, B6, C e PP, ademais dunha importante cantidade de calcio xunto a xofre, calcio, cobre, fósforo, ferro, magnesio, potasio, iodo e cinc.

Pódese asociar ben con apio, feixóns, tomates, cenorias, leitugas e chícharos. Se plantamos ravos preto daranlle un sabor amargo.
Realizar rotacións de catro anos, xa que a planta é algo esquilmante.