MOSTAZA (Brassica juncea)

A mostaza pode achegarnos unha pequena cantidade de proteína, fibra e vitaminas, como por exemplo, vitamina C e moitas das vitaminas do complexo B. A mostaza é rica especialmente en varios minerais importantes para ter unha boa saúde. Non obstante, debes ter coidado de non consumir demasiada mostaza, xa que esta ten uns altos niveis de sodio, o que pode aumentar o teu risco de desenvolver enfermidades cardíacas, no caso de que a consumises en exceso.
Esta planta é coñecida como o ingrediente do que se extrae un dos condimentos máis coñecidos pero o seu sabor carnoso e picante pode engadir unha nota diferente nas nosas ensaladas.

Sementar a 6 mm de profundidade. En semilleiro dúas semáns antes da última xeada e, no exterior, dende a primaveir ata o verán.
pH óptimo entre 5,5 e 7.
Marco de plantación 15 x 25 cm.
Situar a pleno sol ou semisombra.
Necesita bastante N, pero cantidades moderadas de outros nutrintes.

Preparar a terra engadindo compost e labrando, como si de unha col se tratara. Como tolera algo de frío pódese sementar pouco antes das últimas xeadas. A planta medra moi rápida e para asegurar seu mellor sabor non debe faltarlle nin humidade, nin nutrintes, especialmente K (pódense engadir conzas).
Pode colleitala folla a folla, a partir de que a planta acade unha altura duns 10 cm, ou cortando toda a planta cando teña uns 15 cm. Si a corta deixando uns 3 cm dende o chan rebrotará, ainda que a calidade destes novos brotes será menor.

As sementes ecolóxicas teñen unha duración de uns 5 anos.