FABA (Vicia faba)

Las habas son leguminosas que por su valor calórico y su contenido en proteínas y fibra puedes tener en cuenta, especialmente si tienes algunos kilos que perder. Las habas poseen propiedades que, no pueden ser desaprovechadas en una dieta para adelgazar, ya que brinda beneficios depurativos y desintoxicantes al organismo.

Familia: leguminosas.
Situación: sombra ou semisombra.
Rega: humidade constante.
Marco de plantación: 15 x 20 cm
Cultivo semellante ao das xudías.

Sementalas a uns 3-4 cm de profundidade e cando a planta comence a formar as vainas cortaremos a punta da planta para ster fabas máis uniformes e de mellor calidade.
Gústalles o el frío moderado, soportando ata -3º, pero o que non soportan é a calor e a sequedade.

Manter o solo húmido evitando que se reseque. Axuda mpoito unha boa cobertura.

Gústanlle as terras frescas e ricas en humus.

Non necesitan grandes dosis de abonado e, como todas as leguminosas, teñen a capacidade de fixar nitróxeno atmosférico.

Seus principais problemas son a roia o mildiu, e o pulgón negro.

Entre as súas vitaminas destacan a C e PP (verdes), ademáis da A, B1,B2, E, K e PP (secas), e entre os minerais que posue están o calcio, o cobre, o fósforo, o ferro, o magnesio, o potasio e o sodio.

É bo asociala con alcachofas, leitugas, patacas, millo e apio pero non lles gustan nada as cebolas e os allos, que inhiben o seu crecemento.
Aplicar rotacións de catro anos.