LOMBARDA (Cichorium intybus)

A acción antioxidante da vitamina C, fai que o consumo da bombarda sexa beneficioso para a nosa vista, pel, oído e aparato respiratorio. Ademais, a alta cantidade de vitamina C desta verdura pode axudarnos a reducir os síntomas do arrefriado e a combater enfermidades como o estrinximento e o hipertiroidismo.
Trátase dunha achicoria de intensa cor, agria e lixeiramente amarga que darán unha nota de cor tanto na horta, como na mesa.

Sementar a uns 6 mm de profundidade. En semilleiro dous meses antes das últimas xeadas e, no exterior dúas semáns antes da última xeada, ou no outono dous meses antes da primeira xeada.
pH óptimo entre 5,5 e 6,8.
Marco de plantación de 20 x 20 cm.
Rega moderada e situación a pleno sol ou semisombra
Necesidade de nutrintes moderada

É mellor a colleita de outono e inverno xa que ten moito mellor sabor. A de primaveira é moi amarga. Para tela nestas datas haina que sementar a mediados do vran, en siembras sucesivas, cada semán, para ter colleitas espaciadas no tempo.

As sementes ecolóxicas teñen unha conservación de 5-6 anos.