BERENXENA (Solanum melongena)

Este vexetal de sabor suave está presente nunha ampla variedade de pratos moi populares. Hoxe en día, a berenxena é obxecto de atención polas súas beneficiosas propiedades nutricionais e pola posibilidade de utilizala como un substitutivo da carne baixo en calorías.

Sementar a unha profundidade de o,5 cm
Tempo de xerminación : unha semám
Sementar en macetas (non son recomendables os semilleiros xa que é moi sensible ao trasplante) mes e medio antes da última xeada, e mantelas nun interior con boa temperatura, sobre os 27ºC. Sacuda as plantas unha ou dúas veces no dia para que medre máis robusta. No exterior plantar durante e época estival.
pH óptimo: 5,5 - 7.
Si imos recollendo os froitos dende o principio estimularemos á planta a producir máis, pero témolos que consumir pronto xa que a súa conservación é pequena.

Regar abondosamente.

Fertilizar con pouco N, pero con bastante P e K.

Como é unha planta que lle gusta moito os insectos hai que protexela cunha cuberta flotante. Pode permanecer deste xeito dende o trasplante ata a colleita. Un mes de que cheguen as xeadas cortaremos as flores para que maduren os froitos.
O gran problema das berenxenas é que gustalles a calor durante todo o seu ciclo, por iso en zonas frías teremos que ser moi cuidadosos.
Algúnha variedade que acada grandes tamaños, por riba dos 60 cm., poden necesitar titores.

Vai ben asociado os chícharos, xudías de mata baixa, patacas e pementos, pero alonxalas do fiuncho

As sementes ecolóxicas duran uns 5 anos