TOMATE DE CÁSCARA (Physalis perviana)

Esta curiosa variedade é diferente a todas. Ofrece os seus froitos colgantes dentro dunha cápsula que recorda os farolillos xapaneses. Tamén e coñecida como alkekenxe ou tomate de cáscara.

Sementar a unha profundidade de 6 mm catro semáns antes da última xeada.
Xerminará nun par de semáns si a terra está sobre 16ºC.
pH óptimo entre 6 e 7.
Precisa pouca auga, pero si pleno sol.
Necesita poucos nutrintes.

Estas plantas producidas en invernadoiro, a finais do inverno ou principios da primaveira, as trasladaremos ao exterior unha vez pasadas as últimas xeadas. Ao trasplantalas enterraremolas deixando sobresalir únicamente as follas superiores. Poden acadar máis de un metro de altura pero non precisan titores, nin abonado.
Posúe unha froita redonda, amarela, doce e pequena (entre 1,25 e 2 cm de diámetro). Pódese consumir soa, en almíbar, postres ou con outras froitas doces.
É un arbusto perenne pero que no soporta as xeadas. Cando estas chegan e conveniente protexela cunha manta térmica. Previamente a cortaremos uns 15 cm sobre o chan. Rebrotará na seguinte primaveira con máis forza. En lugares cálidos non hai que protexela.

Posúe flores amarelas con forma de campá que son fácilmente polinizadas polos insectos e o vento

Gústalle a compañía dos allos, albahaca, apio, cebola, col, espárragos, leitugas, pepino,perexil, pemento, e cenoria, entre outras, pero vai mal co eneldo, fiuncho e xudía de enrame.

As sementes ecolóxicas teñen unha conservación duns 4 anos